Hard- & software service
Hard- & software service
Regelmatige service aan uw bedrijfssysteem voorkomt achterstallig onderhoud en onnodige kosten.
Onderhoud aan uw systeem is geen overbodige luxe, maar een noodzakelijk goed.
Hieronder enkele voordelen:
- Tijdig onderscheppen van problemen, zoals virussen, spyware e.d.
- Actueel houden van uw systeem, upgrades installeren, schoonhouden harde schijf
- Goedkoper ten behoeve van de duurzaamheid
- Stabiel kostenoverzicht
- Garantie m.b.t. het oplossen van uw probleem binnen de afgesproken termijn
Om u van een goed onderhoud te kunnen voorzien biedt TopServ u graag een servicecontract aan. Hiermee verzekert u zich van de continuïteit van uw apparatuur en systeemsoftware.
Servicecontracten:
De tariefstelling van een servicecontract is afhankelijk van de betreffende hardware- of softwarecomponenten en is mede afhankelijk van de gekozen servicevorm. Voor apparatuur waarop nog fabrieksgarantie van toepassing is ontvangt u gedurende deze periode een contractkorting.
Responsetijden en reparaties worden uitgevoerd volgens de hiervoor overeengekomen servicevorm. U heeft hierbij de keuze uit responstijden op locaties van 4 tot 8 werkuren. Dit houdt in dat als het niet mogelijk is om de storing remote te herstellen, er uiterlijk 4 of 8 werkuren na melding van de storing een voldoende gekwalificeerde medewerker van TopServ op locatie start met de herstelwerkzaamheden. Bij een bedrijf kritische hardware-storing halveert de responstijd van de gekozen servicevorm. Ook bij deze kortere responstijd garandeert TopServ dat er op locatie een voldoende gekwalificeerde medewerker beschikbaar is.
Een servicecontract dekt kosten van storingsanalyse, voorrijkosten, uurloon van werktijden binnen de gekozen servicevorm en hardware materiaalkosten.
Niet inbegrepen zijn verbruiksmaterialen als tapes, printerlinten, toners en materialen die in het contract zijn uitgesloten.
Hardware servicecontracten kunnen worden afgesloten voor vrijwel alle hardware binnen uw IT-Infrastructuur. Dit betreft onder andere servers, werkstations, laptops, randapparatuur als netwerkprinters en netwerkcomponenten zoals switches, routers en firewalls. Afhankelijk van het type hardware voert TopServ hardware servicecontracten volledig in eigen beheer uit of wordt er indien nodig gebruik gemaakt van diensten van derden.
Contact met TopServ
TopServ
Drukkerij 12, 4651 SL Steenbergen
088- 00 74 800
info@topserv.nl
Klanten over TopServ
“Vragen en problemen worden snel en vakkundig opgelost, ook buiten reguliere werktijden”
“We kunnen lezen en schrijven met TopServ. Het zijn stuk voor stuk mensen met kennis van zaken”
“Altijd tijdige signalering bij problemen en vervolgens kundige advisering voor oplossingen”
“TopServ is helder en duidelijk bij offerte en komt vervolgens de gemaakte afspraken perfect na”